5. MARTS 2024

Brugerundersøgelse - hjælp med at gøre Folkekirkens IntraNet endnu bedre

Hvad bruger du FIN til? Hvad fungerer, og hvad kan gøres bedre? Der er brug for dig, som bruger Folkekirkens IntraNet, til at forbedre sitet.

20230224MBR5007 (1)

Foto: Michael Bo Rasmussen

Af: Redaktionen

Folkekirkens IntraNet (FIN) fylder 1 år den 12. april. I snart et år har alle haft mulighed for at lære at bruge den nye platform, og der er løbende kommet nyt indhold til.

Nu ønsker Folkekirkens Redaktionelle Enhed, som til daglig driver FIN, at finde ud af, hvordan brugerne oplever og bruger FIN.

Du kan hjælpe Den Redaktionelle Enhed med at blive klogere på, hvordan FIN bliver brugt i dag, hvad der fungerer godt, hvad der ikke fungerer så godt – og hvordan FIN kan blive endnu mere relevant. Det gør du ved at deltage i brugerundersøgelsen via linket i bunden af nyheden.

Undersøgelsen dækker primært den åbne del af FIN, det vil sige den del, der ikke kræver login. Det tager cirka fem minutter at være med. Undersøgelsen løber til og med 17. marts 2024.

Deltag i brugerundersøgelsen her

#FIN #Folkekirkens intranet