Landsforeningen af Menighedsråd

Landsforeningen af Menighedsråd er interesse- og arbejdsgiverorganisation for landets ca. 1.700 menighedsråd.

89 Mb 20230603 313

Årsmøde 2023. Foto: Henrik Petit

Foreningen
Vores arbejde består i at gøre det mere professionelt, nemmere, bedre og sjovere at sidde i menighedsråd.
Fordelene er mange
Vi er sat i verden for at varetage menighedsrådene interesser og for at bakke dig op som menighedsrådsmedlem. Som medlem af Landsforeningen har du adgang til en lang række af services, der er skabt for at hjælpe menighedsrådene.

Menighedsrådenes interesser
99 procent af menighedsrådene er medlemmer hos os, det giver os en stærk ballast og gennemslagskraft på den kirkepolitiske scene. I dag laves der fx ingen kirkelig lovgivning, uden vi bliver hørt. Men vi er ikke kun at finde på de bonede gulve. Vi er også lige der, hvor du har brug for os.

Vi har mange års erfaring og kender de opgaver og problemer, du møder i menighedsrådsarbejdet, og vi er altid klar med rådgivning, vejledning og inspiration til menighedsrådenes medlemmer.

Vi sidder ved telefonen alle hverdage så ring, når du har brug for det.
Mail: kontor@menighedsraad.dk

Landsforeningens fundament og pejlemærker