Pust liv i udvikling og samarbejde

Ønsker du at udvikle din kirke? Vil du sætte fokus på samarbejde, udvikle arbejdspladsen eller forbedre kirkens liv og vækst? Så er vi klar til at hjælpe.

2019.01.03 Udviklingsafdelingen50729.jpg

Hjælp til at udvikle din kirke
Vi er klar til at komme på besøg med temaaftener og inspirationsdage. Her tager vi sammen på en rejse gennem emner og temaer, som du og menighedsrådet ønsker at arbejde med.

Her I fx brug for at arbejde med kommunikation og samarbejde i kirken, mangler I gode råd til rekruttering eller hjælp til at komme godt tilbage til det gode arbejde i menighedsrådet?

Så bestil en temaaften, hvor I får inspiration, undervisning og redskaber til at komme godt i gang og styrket videre.

Kurser og uddannelse
Som medlem af Landsforeningen af Menighedsråd har du mulighed for at deltage i workshops, inspirationsdage og på kurser, hvor du bliver rustet til at håndtere de opgaver, du møder som rådsmedlem.

Se alle vores kurser her.