22. JUNI 2023

Gå ikke glip af noget

Sådan sikrer du, at du ikke går glip af nyheder, tilbud om kurser og arrangementer fra folkekirkens mange aktører på FIN.

20230224MBR5007

På Folkekirkens IntraNet kan du tilmelde dig nyhedsmailen og dermed sikre, at du altid er opdateret. Foto: Michael Bo Rasmussen.

Af: Redaktionen

Mange har allerede tilmeldt sig nyhedsmailen fra Folkekirkens IntraNet (FIN). Har du?
Mailen er en opsamling af de nyheder, der er kommet på FIN i løbet af ugen, som automatisk bliver sendt ud hver fredag.

Du kan selvfølgelig altid klikke dig ind på FIN og læse nyheder – lige så ofte, du har lyst. Så går du i hvert fald heller ikke glip af noget. Og det er helt uden login.

Men hvis du ikke er den, der besøger folkekirkens IntraNet hver dag og heller ikke vil gå glip af noget, er det oplagt at tilmelde dig nyhedsmailen. Det er ovenikøbet nemt.

Tilmeldingsknappen finder du på forsiden af FIN, når du scroller lidt ned på siden.

Det, der er relevant for dig
Der sker rigtig meget i folkekirken, og det betyder selvfølgelig, rigtig mange nyheder. Og det er ikke sikkert, du synes, det alt sammen er lige relevant. Derfor kan du vælge, hvad der er interessant for dig, når du tilmelder dig nyhedsmailen.

Når du tilmelder dig, skal du nemlig krydse af, hvilket stift, du ønsker at modtage nyheder om, og hvilken rolle, du har – også selvom du måske allerede har sat dine indstillinger på FIN.
Du kan sætte flere krydser, hvis du er interesseret i at modtage nyheder fra flere stifter eller er interesseret i at følge med i nyhederne målrettet flere roller.
På den måde modtager du kun nyheder, som er relevante for dig.

Du kan altid ændre dine valg eller afmelde dig nyhedsmailen. Det gør du i bunden af det nyhedsbrev, du modtager.

#FIN #folkekrikens intranet

Læs også: