Provstiudvalgskonference 2022

Provstiudvalgskonference 2024

Der er samspil, menighedsrådsvalg og menighedsrådslov på programmet, når Landsforeningen inviterer til Provstiudvalgskonference.

julehilsen .jpg

13. DECEMBER 2023

Glædelig jul og godt nytår!

Tak for 2023 - vi glæder os allerede til at tage hul på et nyt år spændende år med jer. Her kan du se sekretariatets åbningstider hen over jul og nytår.

20231212MBR9823

Abildgård Kirke vinder arbejdsmiljøpris

Det blev Abildgård Kirke i Frederikshavn, der løb med sejren, da Folkekirkens Arbejdsmiljøråd for første gang uddelte Folkekirkens Arbejdsmiljøpris.

Nominerede Til Arbejdsmiljøpris

8. DECEMBER 2023

Vinderen af Folkekirkens Arbejdsmiljøpris

For første gang uddeler Folkekirkens Arbejdsmiljøråd en Arbejdsmiljøpris. Blandt de nominerede er det Abildgård Kirke i Frederikshavn, der løber med sejren.

Dyremose Og Andersen Oplægsholdere

1. DECEMBER 2023

Nyt fra bestyrelseslokalet

Det seneste bestyrelsesmøde i Landsforeningen bød på vigtige drøftelser og skærpet fokus på blandt andet ny menighedslov, den solidariske folkekirke og frustration over IT-licenser.

Midtvejsmøde 2023

30. NOVEMBER 2023

Menighedsråd skal kunne organisere sig, så det passer bedst til deres sted

Landsforeningens bestyrelse er klar med fire modeller for, hvordan menighedsråd skal kunne konstituere sig i fremtiden.

PersonalePolitik01.jpg

29. NOVEMBER 2023

Få styr på personalepolitikken

Kom med til webinar om personalepolitik. Webinaret foregår onsdag den 13. december klokken 16.30-17.30.

Valgworkshops

29. NOVEMBER 2023

Bliv klar til menighedsrådsvalget

Nu kan du melde dig til en valg-workshop nær dig og få styr på valget fra A til Z.

Elsted 0043

24. NOVEMBER 2023

Den solidariske folkekirke

Landsforeningens bestyrelse skærper sit fokus i arbejdet med at sikre gode vilkår for at være folkekirke alle steder i landet.

Julehjælp Udleveres Folkekirken.Dk

16. NOVEMBER 2023

Giver I julehjælp? Sådan overholder I reglerne om personoplysninger

Hvordan behandler man personoplysninger i ansøgninger om julehjælp, besøgstjenester og andre former for sognepleje? Få hjælp til at overholde databeskyttelsesreglerne og gældende lovkrav.

Nominerede Til Arbejdsmiljøpris

15. NOVEMBER 2023

3 nomineret til pris for godt arbejdsmiljø

Snart kåres vinderen af Arbejdsmiljørådets nystiftede arbejdsmiljøprise - se her, hvem de nominerede er.

præst.jpg

11. NOVEMBER 2023

Overflødig undtagelse fjernes fra ligebehandlingsloven

Kirkeministeren fjerner nu en undtagelse fra ligebehandlingsloven, der er blevet kaldt unødvendig og overflødig.

Side 1 af 9