7. JUNI 2023

53 stande imponerede med viden og inspiration

En fast del af årsmødet er de mange spændende udstillere, som også i år imponerede deltagerne.

34 Mb 20230602 219 (1)

Foto: Henrik Petit.

Af: Camilla Folsach Madsen

Selvom det danske sommervejr viste sig fra sin allerbedste side og lokkede med varme stråler, var der trængsel blandt de 53 stande, der skulle inspirere de godt 600 deltagere på Landsforeningens årsmøde.

- Det er så dejligt at komme her. Og jeg synes ikke, at standene har været så smukke, som de er i år. Eller også er jeg bare så glad for at gense dem, lød det begejstret fra en kvindelig deltager, der var på jagt efter stand 16 og 44.

Som noget nyt i år var udstillerne delt op efter kategori, hvilket skulle hjælpe deltagerne til lettere at finde standene indenfor otte forskellige kategorier.

I den ene af Landsforeningens stande, Kompetencehjørnet, blev der drøftet muligheder for kurser, webinarer og den nye formandsuddannelse.

Der var stor nysgerrighed og interesse blandt årsmødedeltagerne.

Deltagerne skulle gætte, hvor mange xx i en konkurrence i Kompetencehjørnet.

Trængsel hos HOWE, der producerer pladsbesparende designmøbler med fokus på fleksibilitet, enkelhed, funktionalitet og minimering af miljøaftryk.

Årsmødedeltagere får sig et velfortjent hvil i én af Landsforeningen stande, hvor det var muligt at få en snak med vores juridiske og økonomiske konsulenter.

Også hos Folkekirkens IntraNet var der stor spørgelyst og interesse.

Den nye opdeling blandt udstillere skulle hjælpe årsmødedeltagerne til nemmere at finde frem til udvalgte stande.

#Årsmøde 2023

Læs også: