Webinar om præsters psykiske arbejdsmiljø

APV Kursus

Målgruppe

Menighedsrådsmedlemmer

Varighed

1 time

Bliv klogere på præsters psykiske arbejdsmiljø og hvordan det håndteres, når Landsforeningen sætter evaluerings- og udviklingskonsulent Jais Poulsen fra FUV i stævne med Pernille Vigsø Bagge, formand for Præsteforeningen, og Inge Kjær Andersen, næstformand for Landsforeningen af Menighedsråd.

Jais vil fortælle om erfaringer fra et spændende projekt, der har set nærmere på, hvordan præsters psykiske arbejdsmiljø kan forbedres.  Hør om uddannelse af provster og deres rolle, følelsesmæssige belastninger og teamsamarbejde, samt supervision som veje til at arbejde med forbedring af arbejdsmiljøet for præster. Og hvordan menighedsrådet kan spille en konstruktiv rolle.

Undervisere: Jais Poulsen, FUV, Pernille Vigsø Bagge, Præsteforeningen og Inge Kjær Andersen, Landsforeningen af Menighedsråd.

Måske er du også interesseret i: