5. OKTOBER 2023

Webinar om mulighederne i den nye økonomilov

Den nye økonomilov giver større fleksibilitet i den lokale økonomistyring og enklere rammer for samarbejde. Få indblik i de nye muligheder på dette webinar.

Økonomilov (1)

Illustration: Colourbox

Af: Redaktionen

Folketinget vedtog i foråret en ændring af økonomiloven, som skal give større fleksibilitet i den lokale økonomistyring for provstiet og enklere rammer for samarbejde. Nogle af mulighederne kræver forberedelse i menighedsrådet og provstiudvalget, og nogle af dem kræver beslutning på et budgetsamråd.

Derfor afholder vi den  31. oktober 2023 kl. 16.30-17.30 et webinar om mulighederne i den nye økonomilov. Deltag i dette webinar for at forstå hvilke nye muligheder, der er, og hvilke I kan overveje at bruge.

Webinaret henvender sig til menighedsrådsmedlemmer og provstiudvalgsmedlemmer. Tilmeld dig senest den 24. oktober 2023, hvis du skal med.

#Webinar #Økonomilov