17. JANUAR 2023

Stadig ikke bestilt? Du kan godt nå det - lidt endnu...

Hvis du endnu ikke har fået bestilt årets kalender og minihåndbog, er det ved at være tid. Vi har før meldt udsolgt, så tøv ikke med at afgive ordre.

Kalender 2023 Sammen Web

Din håndbog fra 2022 udløber snart, og vi sidder klar til at sende dig én for 2023. Lidt endnu, i hvert fald.

Af: Camilla Folsach Madsen

Selvom vi er begyndt på et nyt kalenderår, kan du stadig nå at bestille minihåndbogen for i år. Din minihåndbog for 2022 løber nogle måneder ind i '23, så måske er det derfor, at du endnu ikke har bestilt. Den nye håndbog indeholder opdaterede afsnit om bl.a. nye regler for barselsorlov, så skynd dig at få bestilt Landsforeningens kalender og minihåndbog for 2023. Vi fortsætter salget lidt endnu, men har tidligere måttet melde udsolgt.

Bestil din minihåndbog med kalender for 2023 her.

Prisen er 89 kr. inkl. moms per styk + forsendelse og håndteringsgebyr. Der er rabat på 10 %, hvis der bestilles 10 eller flere bøger samtidig. Pakkerne sendes til den nærmeste pakkeshop. Du bestiller vores kalender og minihåndbog i webshoppen hos Vahle+Nikolaisen. Her kan du betale med kort eller få en faktura tilsendt.

Det er også muligt at bestille per telefon direkte hos Vahle+Nikolaisen i tidsrummet:

• tirsdage kl. 10.00-12.00
  • torsdage kl. 14.00-16.00

Ring til Vahle+Nikolaisen på tlf.: 88 30 00 48.

OBS! Sognekoden skal oplyses ved bestilling, så hav venligst denne klar, når du ringer. Sognekoden kan du finde på sogn.dk

Bestiller du via telefon, er håndteringsgebyret 95 kr. inkl. moms.

Todelt opslagsværk

Landsforeningens minihåndbog og kalender 2023 er et todelt opslagsværk skræddersyet til menighedsrådsmedlemmer. Den indeholder både en minihåndbog med fx minileksikon, datoliste og kontaktoplysninger samt en kalender.

I minihåndbogen finder du et leksikon med forklaringer på fagbegreber fra A-Å. Det dækker blandt andet personaleområdet, regnskab og bygninger.

Den indeholder også vigtig lovgivning for menighedsråd – blandt andet kan du finde de nye regler for barselsorlov samt vigtige datoer i forhold til regnskab og budget. Herudover får du en lang række kontaktoplysninger på alt fra stifternes eksterne konsulenter til faglige organisationer, og endelig er der fakta om Landsforeningen.

I kalenderen får du overblik over helligdage og tekstrækker, info om vigtige datoer og plads til at notere møder og andre aftaler.

#Minihåndbog #Kalender