18. APRIL 2023

Kom med på webinar om psykologisk tryghed

Psykologisk tryghed er fundamentet, når dialogen og samarbejdet skal føre til gode beslutninger. Det er først, når alles input og viden bringes i spil, at de gode beslutninger for kirkens liv og vækst kan træffes.

COLOURBOX53152825 (1)

Illustration: Colourbox

TILMELD DIG WEBINARET HER.

Webinaret er for dig, der ønsker at skabe en tryg kultur, hvor alle kan bidrage med deres viden, ideer og tanker - også når tankerne, eller ideerne peger i en anden retning end de ”plejer”.  Psykologisk tryghed er fundamentet, når dialogen og samarbejdet skal føre til gode beslutninger, for det er først, når alles input og viden bringes i spil, at de gode beslutninger for kirkens liv og vækst kan træffes.

Hør mere om, hvordan du kan arbejde med at skabe en bæredygtig psykologisk tryg kultur i dit menighedsråd

Udbyder
Landsforeningen af Menighedsråd