9. MARTS 2023

Skynd dig - der er fortsat ledige pladser på disse webinarer

Vi tilbyder løbende gratis webinarer, der er aktuelle for jer som medlemmer. Kunne du bruge ny viden og inspiration indenfor frivillighed, ansættelser og rollen som arbejdsgiver – så læs med her.

Webinar (2)

Illustration: Colourbox

Af: Redaktionen

Hvordan får I ansat den rette, hvordan agerer menighedsrådet som arbejdsgiver, og hvordan arbejder I bedst med frivillighed i kirken? Det er nogle af de spørgsmål, vores konsulenter hjælper dig med at besvare i marts måned, hvis du kommer med på et af vores webinarer. Følgende har stadig ledige pladser:

Webinar: Ansæt den rette
Indhold: Medarbejderne er menighedsrådets vigtigste ressource, så det er helt centralt at ansætte den rette. For at lykkedes med en god ansættelsesproces, der giver gode resultater, er det afgørende at have indsigt i de forskellige dele af ansættelsesprocessen, som understøtter dette, og som sikrer, at I får ansat det rette match.
Afholdes: 23. marts.

Webinar: Menighedsrådet er arbejdsgiveren
Indhold: Webinaret vil give et indblik i rollen som arbejdsgiver, og hvordan en engageret ledelse er med til at skabe rammerne for en attraktiv og god arbejdsplads. Det kræver samarbejde i menighedsrådet og fokus på ledelsesopgaven samt forståelse for rolle- og ansvarsfordelingen i forhold til medarbejderne.
Afholdes: 29. marts.

Webinar: Frivillighed i kirken
Indhold: Hvordan får vi flere engageret i det frivillige arbejde? Og hvordan sikrer vi den næste generation af frivillige? Hør om den nye store frivillighedsundersøgelse og bliv klogere.
Afholdes: 30. marts.

Husk at følge med på vores site under webinarer – der vil løbende blive udbudt inspirerende webinarer i løbet af april, maj og juni.

#Webinar #Uddannelse