21. FEBRUAR 2023

Alt dette (og meget mere) kan du opleve på vores Årsmøde 2023

Vi arbejder lige nu på at sammensætte et spændende program for vores årsmøde - og kan allerede nu afsløre, at der venter en weekend fuld af inspiration og viden.

Aarsmode 2022

Årsmøde 2023 afholdes den 2. til 4. juni 2023 på Nyborg Strand. Foto: Henrik Petit

Af: Camilla Folsach Madsen

Den 2. til 4. juni afholder Landsforeningen af Menighedsråd årsmøde på Hotel Nyborg Strand, hvor der venter en weekend med faglige oplæg, politiske debatter, workshops og udstillinger. Dertil kommer delegeretmøde, filmpris, festmiddag og gudstjeneste.

UDVALGTE HØJDEPUNKTER - ÅRSMØDET 2023

Fredag 2. juni

• Delegeretmøde åbner med formandens kommentar og
    kirkeminister Louise Schack Elholms tale
  • Kirkepolitisk debat
  • Festmiddag i restauranterne
  • Udstillinger

Lørdag 3. juni

• Delegeretmøde
  • Workshops
  • Faglige oplæg
  • Udstillinger

Søndag 4. juni

• Oplæg til inspiration med journalist og forfatter Charlotte Rørth
  • Gudstjeneste ved biskop Peter Birch

Tilmeldingen åbner den 30. marts kl. 12 og lukker 17. april kl. 12. Tilmeldingen kommer til at foregå via vores hjemmeside. Deltagergebyret er 3.525 kr. Dertil kommer udgifter til værelser. Overnatningspriserne spænder fra 1.150 kr. til 1.890 kr.

#Årsmøde 2023 #årsmøde #Delegeretmøde