9. MARTS 2022

Ta’ med til årsmøde

Årsmødet 2022 i Landsforeningen af Menighedsråd finder sted 10. - 12. juni i Nyborg, og der er masser af gode grunde til at sætte kryds i kalenderen.

Årsmøde 2017 mød venner.jpg

Årsmødet - her er demokrati og fællesskab i højsædet krydret med inspiration og input til eftertanke.

Efter et par år med corona-begrænsninger kan vi igen byde alle vores medlemmer velkommen til at deltage i årsmødet.

Årsmødet er et oplagt sted for dig at møde andre menighedsrådsmedlemmer fra hele landet og se eller gense gamle bekendte og møde nye. Du kan netværke,  du kan blive klogere, du kan blive inspireret. Der er kort sagt noget for alle på årsmødet.
Det hele foregår i godt selskab med omkring 600 andre medlemmer af menighedsråd fra hele landet, så der er altså mange gode grunde til at tage til Nyborg Strand d. 10.-12. juni 2022.

Tilmeldingen åbner d. 19. april klokken 12.00.
Få det samlede overblik over årsmødet.

Smugkig på programmet
Det fulde program er ikke offentliggjort endnu. Men vi løfter allerede nu sløret for nogle af de oplæg og workshops, du kan deltage i. De handler blandt andet om liturgi, kirkemusik, kommunikation og andre aktuelle emner.
Se mere om workshops og oplæg lige her

Spændende paneldebat
På årsmødet byder vi op til en livlig paneldebat om folkekirkens tilstedeværelse. Hvordan sikrer vi folkekirkens tilstedeværelse i hele landet – og hvorfor er det vigtigt? Og hvad med ressourcerne? Kom med og deltag i samtalen efter debatten.

Kig forbi Kompetencehjørnet
I Kompetencehjørnet præsenterer vi en række uddannelsesmuligheder for menighedsrådsmedlemmer og ansatte i folkekirken.

Gå på opdagelse i udstillingen
På årsmødet finder du også en udstilling. Her står virksomheder og organisationer klar til at vise dig, hvad de har at byde på. På udstillingen kan du få en uforpligtende snak med leverandører eller lade dig inspirere af nye initiativer, du bliver præsenteret for.

Vil du være delegeret?

Alle Landsforeningens medlemmer er velkomne til årsmødet, men vil du have stemmeret til delegeretmødet, skal du være delegeret i din distriktsforening.
Læs mere om, hvordan du bliver delegeret.

#Årsmøde 2022