29. JANUAR 2021

Du kan stadig komme på lederuddannelse

Som kontaktperson har du påtaget dig en stor og vigtig opgave. Og som Landsforening vil vi gerne hjælpe dig godt i gang - Corona eller ej. Derfor forsikrer vi, at den skræddersyede lederuddannelse for kontaktpersoner bliver afholdt her i foråret. Som menighedsrådsformand kan du også deltage.

lederuddannelse.PNG

Det er lige nu uvist i hvilken form, uddannelsen kommer til at foregå. Det kan være fysisk eller virtuelt alt efter, hvordan situationen med covid-19 og retningslinjerne udvikler sig. Under alle omstændigheder får du mulighed for at deltage i uddannelsen.

Kort om uddannelsen
Som kontaktperson er du leder og har brug for en lang række kompetencer. Derfor har vi sammensat et uddannelsesforløb, der hjælper dig til at blive en bedre leder for medarbejderne og en god partner i samvirket med præsten.

Folkekirkens Lederuddannelse er den første lederuddannelse, der er udviklet specielt til kontaktpersoner. Som menighedsrådsformand kan du også deltage.

I løbet af uddannelsen får du et overblik og konkrete redskaber, der kan bruges i den daglige ledelse.

Læs mere om uddannelsen og tilmeld dig her

#Uddannelse