5. DECEMBER 2019

Hvordan arbejder I med kompetenceudvikling?

Ved hjælp af et spørgeskema vil Kompetencesekretariatet undersøge ønsker og behov til kompetenceudvikling på de statslige og folkekirkelige arbejdspladser.

Kompetence2.jpg (1)

Af: Charlotte Tybjerg Sørensen

Spørgeskemaet er primært rettet mod ledelses- og medarbejderrepræsentanter i samarbejdsudvalg, medarbejderindflydelsesorgan og kompetenceudvalg på de statslige arbejdspladser, men man har vurderet, at det også kan anvendes i folkekirken. Link er indsat nedenfor. Det tager ca. 10 minutter at udfylde skemaet. Det er naturligvis helt frivilligt, om man ønsker at udfylde det. Svarfristen er onsdag 18. december 2019.

”I Kompetencesekretariatet har vi brug for jeres input, så vi opnår et endnu bedre kendskab til jeres ønsker og behov i forhold til kompetenceudvikling på folkekirkens område. Derfor vil vi gerne vide mere om, hvordan I arbejder med kompetenceudvikling på jeres arbejdsplads og om hvilke dialoger, der finder sted på arbejdspladsen.

Vi vil meget gerne have belyst spørgsmålene fra flere vinkler. Dermed opfordrer vi både arbejdsgiver- og medarbejderrepræsentanter til at besvare vores spørgsmål. Vi håber, I vil hjælpe os ved at besvare dette spørgeskema."

Du tilgår besvarelsen af spørgeskemaet her: https://surveys.ramboll.com/LinkCollector?key=3DN5LEE1J59K

Hvis linket mod forventning ikke virker, kan du åbne det ved at kopiere ovenstående ind i hjemmesidefeltet i din internet-browser.

OBS: Du kan med fordel bruge Google Chrome som browser, da det giver den mest overskuelige visning og bedste kvalitet af spørgeskemaet.

Spørgeskemaet tager cirka 10 minutter at besvare, og dine svar behandles fortroligt. Vi beder om din besvarelse senest d. 18. december 2019.

Hvis du har spørgsmål til formålet med undersøgelsen, er du velkommen til at kontakte Kompetencesekretariatet på mail: info@kompetenceudvikling.dk.

Hvis du har spørgsmål til selve spørgeskemaet, er du velkommen til at kontakte konsulent Pernille Højgård Thøgersen på tlf. 5161 4863 eller mail: peht@ramboll.com.”

Læs mere om kompetenceudvikling og Kompetencesekretariatet her.

#Uddannelse