Jubilæumsbog

Rådene der forandrede folkekirken - og deres forening er skrevet i anledning af Landsforeningens 100 års-jubilæum i 2020.

IMG_1671_ny.jpg

Rådene der forandrede folkekirken - og deres forening gennem 100 år er skrevet af Inge Lise Pedersen på opfordring af Landsforeningen. Hun har haft frie hænder til at skrive bogen. Den er udkommet i maj måned 2020 på Eksistensens forlag.

Inge Lise Pedersen er tidligere formand for Landsforeningen og har været aktiv i talrige folkekirkelige sammenhænge gennem de seneste 36 år.

Bogen er udkommet på forlaget Eksistensen. Den er sendt ud sammen med Menighedsrådenes Blad, nr. 04 2020 af Menighedsrådenes Blad til alle abonnenter på bladet.

Ekstra eksemplarer af bogen kan købes ved at kontakte Landsforeningen. Den koster 25,00 kr. for medlemmer og 79,00 kr. for andre. Dertil lægges forsendelsesomkostninger.

I boksen til højre kan du, som supplement til bogen, se lister over følgende:

• Bestyrelsesmedlemmer
  • Formænd
  • Sekretariatschefer
  • Redaktører (ansvarshavende)

Der tages forbehold for eventuelle fejl i årstal og manglende fornavne og titler. Har du viden i den forbindelse, er du velkommen til at sende en mail til menighedsraad@sogn.dk, att. jubilæumsbog.

#100 års-jubilæum