AFLYST - Temadag: Hvad skal vi med Folkekirken i dag?

Tid og sted

28. marts 2020 Kl. 9:30 - 16:00

Vissenbjerg Storkro

Pris

Pris: Hele arrangementet koster 700 kr. og inkluderer morgenkaffe m/rundstykke, Frokost med en 1 øl eller vand og eftermiddagskaffe med kage. Beløbet kan betales over kirkekassen.

Hvad skal vi med Folkekirken i dag?

Det er en uhyre vigtig debat for alle at tage del i. Derfor holder vi en temadag om gudstjeneste og autorisation, hvor vores Biskop, Tine Lindhardt, vil være at finde iblandt en gruppe af kompetente oplægsholdere. Navne følger i løbet af efteråret på Den digitale arbejdsplads.

Vi lover en indholdsrig debatdag på Vissenbjerg Storkro og håber at se mange både folkevalgte og fødte medlemmer af menighedsrådene denne dag.
Velkommen

Begrænset antal deltagere: max. 100 på kurset.

Tilmelding
Bindende tilmelding senest 4. februar 2020 til foreningens kasserer Finn Poulsen, Strømøvænget 16, 5500 Middelfart, tlf. 2342 2158 – mail: fsmfyn@gmail.com

Udbyder
Fyens Stift Menighedsrådsforening