3. APRIL 2024

Tilmelding til årsmødet

Tilmeldingen er lukket. Kontakt kontor@menighedsraad.dk eller ring på 87 32 21 33, hvis du vil tilmelde dig.

Årsmøde23

Du kan se frem til at deltage i årsmødet med 550 andre menighedsrådsmedlemmer. Årsmødet afholdes på Hotel Nyborg Strand. Foto: Henrik Petit.

Af: Redaktionen

Til Årsmøde 2023 venter der en weekend fuld af inspiration, netværk, faglige oplæg, politisk debat, workshops og udstillinger. Derudover kan du kan se eller gense nye og gamle bekendtskaber og møde menighedsrådsmedlemmer fra hele landet.

Vil du med til Årsmødet 2023, så tag en snak med de andre i menighedsrådet. Måske er I flere, der gerne vil afsted i år. Tal med din menighedsrådsformand om muligheden for, at menighedsrådet betaler for din deltagelse i årsmødet.

Tilmeldingen lukkede den 25. april klokken 12.00

#Årsmøde2024