8. NOVEMBER 2023

Ny kontaktperson?

Er der valgt en ny kontaktperson i dit menighedsråd? Så hjælp vedkommende godt i gang med håndbogen til kontaktpersoner.

Kontaktperson Klip

Du kan bestille en opdateret version af håndbogen til kontaktpersoner hos Landsforeningens sekretariat.

Af: Anja Christensen

Er der valgt en ny kontaktperson i dit menighedsråd? Så husk, at du kan bestille en ny version af håndbogen til kontaktpersoner og hjælpe den nye kontaktperson godt i gang.

Kontaktperson – Din bog, er en hjælp til alle kontaktpersoner - nye såvel som garvede. Bogen er et overskueligt opslagsværk og indeholder introduktion til rollen som kontaktperson, beskrivelse af konkrete opgaver, oplysninger om overenskomster og regler, gode råd og henvisninger til yderligere information.

Kontakt Landsforeningens sekretariat, hvis du ønsker et eksemplar af bogen tilsendt.
Kontakt på telefon 8732 2133 eller mail kontor@menighedsraad.dk

Bogen er gratis, det koster dog 79 kr. i ekspeditionsgebyr og forsendelse.

#Kontaktperson - din bog #Kontaktperson