14. SEPTEMBER 2020

Nyetablerede brugergrupper for lønadministratorer

Stifternes løncenter for menighedsråd (SLM) har etableret to brugergrupper for lønadministratorer.

Regnskab.jpg

Foto: Colourbox

Af: Charlotte Tybjerg Sørensen

Brugergrupper for lønadministratorer

Der finder møder sted for de nye brugergrupper 2. og 9. november i Roskilde og Fredericia.

Formålet med brugergruppen er i højere grad end tidligere at inddrage brugerne i den videre udvikling af løncentrets generelle service og den sagsbehandling, der ydes.

Ambitionen er ét årligt brugermøde to steder i landet. Første møder er i november måned, i Fredericia og Roskilde.

Se  invitationen fra løncentret til brugergruppen og link til tilmelding til højre på siden.

Landsforeningen opfordrer i den forbindelse menighedsrådene til at vurdere, om det kan være relevant for netop jeres lønadministrator, dvs. den ved kirkekassen, der står for lønindberetning, at tilmelde sig brugergruppen, og drøfte det nærmere med vedkommende.

#Økonomi