Find din distriktsforening

Vi har samlet kontaktoplysningerne på alle distriktsforeningerne. Find din forening på listen her.

Distriktsforeninger

Kontakt

Hvis I har spørgsmål eller brug for assistance til jeres distriktsforenings hjemmeside under Landsforeningens hjemmeside, er I meget velkommen til at sende en mail til kontor@menighedsraad.dk eller ringe på tlf.: 87 32 21 33.

Hvis I har materialer, I ønsker skal lægges ind, er I velkomne til at sende dem til menighedsraad@sogn.dk.

Vær opmærksom på reglerne om ophavsret ved brug af billeder og illustrationer. Distriktsforeningerne hæfter selv for eventuelle krav, hvis reglerne overtrædes. I er velkomne til at kontakte Landsforeningen, hvis I er i tvivl om reglerne.

Fotos til fri afbenyttelse kan blandt andet findes i Folkekirken.dk's materialebank

#Distriktsforeninger