Medlemsfordele for særlige medlemmer

Er du medlem af et provstiudvalg uden at sidde i et menighedsråd, kan du blive blive det, vi kalder et særligt medlem af Landsforeningen.

PU konference 2019 17 (3).JPG

Som provstiudvalgsmedlem med et særligt medlemskab af Landsforeningen, får du en række fordele.

Juridisk og økonomisk rådgivning
Som medlem kan du benytte vores rådgivning uden beregning. Du ringe eller skrive til vores  juridiske konsulenter og økonomiske eksperter, der sidder klar til at hjælpe, rådgive og vejlede om reglerne for jeres arbejde.

Hjælp til samarbejde
Som medlem kan  i bruge vores personalekonsulentordning. Vi hjælper med at styrke
samarbejdet mellem menighedsråd i provsti.

Kurser og konferencer
Landsforeningen holder en rækker kurser, webinarer og uddannelser, hvor du som medlem kan tanke ny viden og inspiration for eksempel introkurser for provstiudvalgsmedlemmer, webinarer om GDPR og den årlige provstiudvalgskonference.

Se kursusoversigten her

Læs mere om provstiudvalgskonferencen her

Menighedsrådenes blad
Som medlem af foreningen modtager du Menighedsrådenes Blad 10 gange om året. Selvom du ikke er medlem af et menighedsråd, vil der være masser af inspiration at hente i artikler fra landets kirker, interviews, debat og praktiske informationer.

Bliv medlem af Landsforeningen

Er du medlem af et provstiudvalg, men ikke medlem af et menighedsråd? Så kan du blive særligt medlem af Landsforeningen.

Sådan bliver du medlem