9. NOVEMBER 2023
Af: Redaktionen
Søg stillingen.
Ansøgningsfristen er 21. november kl. 12.
Da en af vores dygtige kollegaer skal på efterløn, og vi i samme ombæring flytter rundt på nogle af vores opgaver, har vi mulighed for at tilpasse stillingen efter den rette profil. Derfor kan stillingen både være deltid, fuldtid, tidsbegrænset eller en fastansættelse. Det afhænger alt sammen af kvalifikationer og ønsker.
Teamet
I Landsforeningens regnskabsafdeling tilbyder vi at løse regnskabsopgaver for menighedsrådene rundt om i hele landet. Som vores nye kollega bliver du en del af et team med 6 kolleger, der arbejder sammen med menighedsrådene om kirkernes budgetter og regnskaber. Vi hjælper med oplæring og støtter undervejs. Vi har en uformel omgangstone, spiser frokost sammen – eller deler en kage.
Opgaver og ansvarsområder
I dagligdagen vil dine opgaver variere mellem bogholderi, lønadministration og vejledning af menighedsrådene. Du får ansvaret for et antal kirkeregnskaber samtidig med, at du fungerer som sparringspartner og backup for dine kollegaer i teamet.
De væsentligste opgaver for dig vil være:
Vi lægger vægt på:
Vi tilbyder
Er du interesseret?
Har du brug for yderligere information er du velkommen til at kontakte Økonomichef Tina Frederikke Aabenhus på 6161 2972 eller tfa@menighedsraad.dk. Du kan finde mere viden om os her på vores hjemmeside.
Ansøgningsfristen er tirsdag d. 21. november kl. 12.00, samtaler vil foregå tirsdag d. 28. november
Landsforeningen af Menighedsråd er en medlemsorganisation, der varetager 1.650 menighedsråds politiske interesser og er arbejdsgiverorganisation for over 12.000 ansatte. Vi tilbyder – udover regnskabsopgaver - en række forskellige ydelser, som f.eks. rådgivning og kurser, og vi er en bred kirkelig organisation. Vi er 35 ansatte i sekretariatet, som har kontor i Sabro, hvor der er gode forbindelser til Aarhus.