21. MARTS 2023

Kom med på gratis webinar om grøn omstilling

Folkekirkens Grønne Omstilling afholder onsdag 12. april kl. 16.30 et gratis webinar, hvor interesserede kan få et indblik i, hvordan de i Favrskov har arbejdet med den grønne omstilling.

Elsted 6010940

I Folkekirkens Grønne Omstilling arbejdes der inden for fem arbejdsområder: Kirkens jorder, affald, inspiration og samskabelse, energiforbrug, indkøb og transport. Foto: Niels Åge Skovbo

Af: redaktion@menighedsraad.dk

I Favrskov er de langt med den grønne omstilling, og derfor har Folkekirkens Grønne Omstilling inviteret Frank Iversen, provstiudvalgsformand i Favrskov Provsti, til at fortælle nærmere om, hvordan de har grebet arbejdet an:

'Grøn Omstilling i Favrskov Provsti' v. Frank Iversen, formand for provstiudvalget
Onsdag d. 12. april kl. 16.30-17.30

TILMELD DIG WEBINARET HER

Ved webinaret kan du få inspiration til, hvordan både provstier og menighedsråd i samarbejde kan udvikle grønne strategier og således arbejde målrettet med grøn omstilling.

Webinaret henvender sig særligt til provstiudvalg og menighedsråd. Det vil også være muligt at stille spørgsmål til Frank Iversen.

#Grøn omstilling #Webinar