19. APRIL 2022

Tilmelding til Årsmødet er åben

Deltag i Årsmødet 10.- 12. juni - en spændende weekend i selskab med menighedsrådsmedlemmer fra hele landet.

83255 Aarsmoede 2022 Kopi

Af: Redaktionen

Ses vi til Landsforeningens Årsmøde?
Der er nu åbent for tilmeldingen til Årsmøde 2022, og vi er glade for, at vi - efter en tid med coronabegrænsninger - igen kan åbne op for alle til Årsmødet.
Årsmødet er en weekend fuld af muligheder for alle menighedsrådsmedlemmer. Her kan du få tanket godt op af inspiration og viden, og du kan mødes med menighedsrådsmedlemmer fra hele landet.

Læs mere om årsmødet, program og tilmeld dig her

Det kan du opleve
Fredag byder på en lang række spændende workshops, se på udstillinger og høre Kirkeministerens tale. Om aftenen er der festmiddag og uddeling af filmprisen Gabriel.

Lørdag er der paneldebat om folkekirkens tilstedeværelse i hele landet efterfulgt af delegeretmøde, hvor bestyrelse og medlemmer beslutter retningen for bestyrelsens videre arbejde. Her kan du bruge din taleret, og er du delegeret, kan du deltage i afstemninger. Også lørdag kan du besøge udstillingerne, drikke en tår dialogkaffe, og du kan blive klogere på uddannelse i folkekirken i Kompetencehjørnet.

Søndag rundes Årsmødet af med oplæg, gudstjeneste ved Lindevang kirke og en grøn frokostbuffet.
Du kan se det fulde program og læse mere om workshops og oplæg her

#Årsmøde2022