21. APRIL 2022

Giv MUS’en værdi

Hvordan får man værdi ud af MUS-samtaler? Det kan du blive klogere på den 5. maj, hvor vi inviterer til webinar om MUS.

MUS1

Få gode råd og redskaber til at skabe en god MUS-samtale. Illustration: Bob Katzenelson

Af: Anja D. Christensen

Det er menighedsrådet, der har ansvar for, at kirken som arbejdsplads udvikles og medarbejderne løbende anvender og tilegner sig de rette faglige, sociale og personlige kompetencer. Alt dette kan der lægges planer for til den årlige medarbejderudviklingssamtale – MUS.

Men hvordan holder man en god MUS-samtale med de ansatte? Det lærer du på webinaret, hvor du også får redskaber og gode fifs til at give samtalen værdi.

Webinaret er gratis for alle medlemmer.

Hvornår
5. maj 2022 klokken 16.30-17.30.
Der er tilmeldingsfrist en uge før webinaret afholdes. Du modtager link og materiale til webinaret tre dage før.
Tilmeld dig her

#Webinar #MUS