22. JUNI 2022

Få gratis medlemskab af Folkekirkens Kororganisation

Hvis du er hurtig, er der lige nu mulighed for, at dit menighedsråd kan få et gratis medlemskab af KORLIV - Folkekirkens Kororganisation i resten af 2022. Tilbuddet gælder resten af juni, så tøv ikke for længe.

Kor 1.jpg

Alle er velkomne i KORLIV. Skal dit menighedsråd være med? Foto: Folkekirken.dk

Af: Redaktionen

KORLIV – Folkekirkens Kororganisation støtter korledere og menighedsråd, som gerne vil skabe godt vækstbetingelser for folkekirkens kortilbud til børn, unge og voksne. Hvis jeres kirke har spirekor, børne- og ungdomskor eller voksenkor, er medlemskab af KORLIV måske noget for jer.

Et medlemskab af KORLIV giver adgang til et landsdækkende korfællesskab med mange fordele, som kan understøtte arbejdet med kor. Du kan læse mere i folderen fra KORLIV – Folkekirkens Kororganisation, ved at klikke her eller tjekke hjemmesiden www.korliv.dk, hvor du også finder mere information.

Vil du finde ud af, om KORLIV er noget for dit menighedsråd, så er der lige nu et rigtig godt tilbud til nye medlemmer: Gratis medlemskab af Folkekirkens Kororganisation i resten af 2022.
Men du skal slå til nu – tilbuddet gælder indtil 1. juli.

Så meld jer til nu, så kan I sammen i ro og mag opleve Folkekirkens Kororganisation og se, om det er noget for jer.

#Kor