9. FEBRUAR 2022

Alt du skal vide om GDPR

Bliv klædt på til at kunne håndtere GDPR i menighedsrådet med en webinarrække i foråret 2022.

GDPR Klip

Bliv en GDPR-superhelt med ny webinar-serie. Illustration: Colourbox

Af: Anja D. Christensen

Databeskyttelsesloven – eller GDPR som den bliver kaldt - er vigtig. Og ikke til at komme udenom.
Der er meget at have styr på, en lang række regler, der skal overholdes, krav til dokumentation og retningslinjer, der skal følges.

Synes du det til tider er uoverskueligt? Vil du gerne have et samlet overblik?
Så grib chancen nu, hvor du – kvit og frit – får alt du skal vide om GDPR serveret i mundrette bidder.

Vores konsulenter har udviklet en webinarserie, hvor du bliver taget med igennem alt det, du skal vide og gøre for at overholde databeskyttelsesloven. Vi tager det helt ned på jorden og sørger for, at det er til at forstå.

Webinaret er i 5 dele, og det er gratis for medlemmer at deltage. Du kan vælge at deltage i et eller flere af webinarene.

Det første webinar foregår den 23. februar 2022 klokken 16.30-17.30
Her vil du blandt andet blive klogere på behandling, personoplysninger, hjemmelsgrundlag og adfærdskodeks.

Webinar 1
Webinar 2