13. OKTOBER 2021

Kom med til liturgikonference hjemmefra

Liturgikonferencen i november åbner nu op for virtuel deltagelse. Husk at tilmelde dig.

nadver - liturgiarbejde - folkekirken.dk.jpg

Af: Anja D. Christensen

Den 13. november er datoen for den sidste liturgikonference i denne omgang. Her præsenterer biskopperne deres udkast til, hvordan folkekirken kan udvikle og understøtte det gudstjenestelige arbejde. Alle deltagere på konferencen kan komme med deres input til, hvilken retning arbejdet skal tage og deltage i diskussioner om emnet.

Muligt at deltage virtuelt
Liturgikonference i november bliver et fysisk møde, men det er ambitionen at alle interesserede kan deltage, og derfor bliver der åbnet op for, at du kan deltage hjemmefra. Her kan du høre alle oplæg og deltage i diskussioner i forskellige grupperum.
For at deltage virtuelt i konferencen skal du tilmelde dig senest den 21. oktober via dette link.

Hvad kommer til at foregå?
Alt dette kan du se frem til på konferencen:

• Fremlæggelse af de konkrete forslag, ved Tine Lindhardt, Elof Westergaard og Marianne Christiansen og mulighed for spørgsmål og kommentarer
  • Gruppedrøftelser om hvilke styrker, faldgruber og mangler deltagerne ser i forslagene
  • Åben mikrofon i plenum for kommentarer og reaktioner
  • Opsamling af dagen og kort oversigt over det videre forløb ved Tine Lindhardt, Elof Westergaard og Marianne Christiansen

Læs mere om liturgi arbejde på vores hjemmeside

Tilmeld dig konferencen her
Frist: 21. oktober