6. OKTOBER 2021

Husk at tilmelde dig et af efterårets formandsmøder

Er du formand i et menighedsråd? Så kom med til formandsmøde og bliv del af Landsforeningens fællesskab

Årsmøde 1.jpg

Af: Anja D. Christensen

Inden længe starter rækken af formandsmøder, hvor bestyrelsen kommer rundt i hele landet og mødes med menighedsrådsformænd. Målet er at skabe tættere bånd mellem de enkelte menighedsråd og Landsforeningens bestyrelse, og derfor er alle landets menighedsrådsformænd inviteret til formandsmøder.

Demokrati og fællesskab - du er en del af det
Møderne er en mulighed for dig til at få indflydelse på Landsforeningens arbejde og blive del af et netværk med andre menighedsrådsformænd. På møderne bliver det blandt andet drøftet, hvordan Landsforeningen skal arbejde med sine politiske mærkesager, og her er der plads til input, meningsudveksling og debat.

Møderne foregår rundt om i landet, og der vil være mulighed for drøftelser med medlemmer af bestyrelsen på alle møder.

Vi ser frem til at møde dig.

Kom til formandsmøde her:

- Nr. Sundby den 27. oktober
- Silkeborg den 28. oktober