26. AUGUST 2021

Grib chancen for en unik lederuddannelse skræddersyet til dig som kontaktperson

Som kontaktperson har du påtaget dig en stor og vigtig opgave. Og i Landsforeningen hjælper vi dig godt på vej

Elsted 0391

Af: Anja Christensen

Der følger et stort ansvar med posten som kontaktperson. Regler skal følges, evnen til kommunikation og samarbejde skal være i højsædet, og man skal lære at kunne begå sig i folkekirkens organisation. At være kontaktperson kræver i høj grad sin mand eller kvinde - og en solid uddannelse.

Kom med på en spændende lederuddannelse, der er sammensat til at udvikle dig som leder og god partner i samvirket med præsten. Lederuddannelsen styrker dig i dit daglige arbejde som kontaktperson og giver dig konkrete redskaber, der er lige til at gå til.

Uddannelsen inddrager blandt andet viden om juridiske personaleforhold, kommunikation og samarbejde. Og du får også rig mulighed for at netværke med de øvrige deltagere, dele erfaringer og skabe relationer.

Næste uddannelsesforløb er i Odense med start den 29. september 2021.
Du kan læse mere om uddannelsen og tilmelde dig her.

Lederuddannelsen er udviklet til kontaktpersoner, men kan i nogle menighedsråd også være meget relevant for formanden. Derfor er både kontaktpersoner og formænd velkomne på uddannelsen. Uddannelsen er gratis for medlemmer af Landsforeningen.

Lederuddannelsen er meget populær og pladserne bliver hurtigt booket, så vent ikke for længe med at melde dig til.

Har du spørgsmål eller vil du vide mere, så kontakt Louise Bøgholm på lb@menighedsraad.dk eller ring 87 32 21 33.

Der kommer i 2022 nye forløb med lederuddannelsen. De bliver offentliggjort i kursuskataloget på vores hjemmeside.

#Folkekirkens Lederuddannelse