Spørgeskemaundersøgelse til formænd

Udfyld spørgeskema om lokalt demokrati og deltag i lodtrækning om gavekort

Spørgeskema

Illustration: Colourbox

Kære formand - vi har brug for din hjælp!

Deltag i spørgeskemaundersøgelse om det demokratiske liv, som foregår ude i de lokale menighedsråd.

Deltag i undersøgelsen ved at klikke her

OBS! Nogle oplevede problemer med at åbne linket, da vi sendte linket ud via mail d. 24. februar. Hvis du allerede har svaret på spørgeskemaet, skal du ikke svare igen.

Kort om undersøgelsen

Landsforeningen af Menighedsråd er gået sammen med Tænketanken Mandag Morgen og Trygfonden, om at tage temperaturen på det demokratiske liv, som foregår ude i de lokale menighedsråd.

Resultaterne fra spørgeskemaet vil indgå i en større analyse, som skal undersøge hverdagsdemokratiets tilstand i Danmark på tværs af en lang række forskellige organisationer, foreninger og demokratiske virksomheder.

Lodtrækning om gavekort
Når du har afsluttet spørgeskemaundersøgelsen, er du med i lodtrækningen om et gavekort á 500 kr. til en af landets større dagligvarekæder. Det tager cirka 5-7 minutter at gennemføre spørgeskemaet og alle besvarelser anonymiseres.

Bemærk, at spørgeskemaet kun skal besvares af dig som formand og altså ikke af de øvrige menighedsrådsmedlemmer.

Vi håber, at du vil deltage i undersøgelsen.