Mød folkekirken på Folkemødet

Den 15.-18. juni mødes tusindvis på Folkemødet i Allinge. Folkekirken er med, og byder på samtalesaloner og debatter om folkekirkens rolle i samfundet.

folkemøde 2016.jpg

Der var fuldt hus i folkekirkens telt under Folkemødet i 2016. Foto: Sille Arendt.

Af: folkekirken.dk

I næste uge vokser Allinge fra en mindre by til en stor by. Folkemødet på Bornholm er blevet et årligt tilløbsstykke for mange, der er interesserede i at mødes og samtale om alt fra velfærdsstat til klima – og religion.

Folkekirken deltager som altid på folkemødet, og byder på et bredt program.

I år er det blandt andet interview og samtale med emnerne ’Folkekirken til serviceeftersyn’, ’Hvorfor er religion farlig?’ og ’Gode gerninger, gode mennesker’.

LÆS MERE og se billeder fra tidligere folkemøder her

Se hele programmet for folkekirken på Folkemødet herunder.

System.Web.HttpParseException (0x80004005): The if block is missing a closing "}" character.  Make sure you have a matching "}" character for all the "{" characters within this block, and that none of the "}" characters are being interpreted as markup.

at System.Web.WebPages.Razor.RazorBuildProvider.EnsureGeneratedCode()
   at System.Web.WebPages.Razor.RazorBuildProvider.get_CodeCompilerType()
   at System.Web.Compilation.BuildProvider.GetCompilerTypeFromBuildProvider(BuildProvider buildProvider)
   at System.Web.Compilation.BuildProvidersCompiler.ProcessBuildProviders()