Hjælp til at sætte gang i samarbejde om kirkens aktiviteter

I har som menighedsråd rig mulighed for at gå sammen om, at sætte aktiviteter i gang mellem sogne.

Kor 1.jpg

Ring til rådgivningen på
tlf: 8732 2133.
Eller send en email til raadgivning@menighedsraad.dk

Med samarbejde kan I få flere arrangementer og I kan ved at dele regningen få arrangementer med større tyngde eller bredere appel i det enkelte arrangement. I kan måske tiltrække nye kirkegængere ved at være attraktive for flere. Hos Landsforeningens Arbejdsgiver og Rådgivning får I en solid erfaring, som I kan læne jer opad, når I vil etablere samarbejde om aktiviteter. I kan derfor altid henvende jer. Sammen sikrer vi os, at I håndterer samarbejdet således, at I får det bedst mulige fundament og at det bliver nemt for jer.

Skriv eller ring for indledende afklaring af sagen

Alle hverdage er Landsforeningens Arbejdsgiver og Rådgivning klar til at hjælpe, hvis I har spørgsmål vedr. et samarbejde mellem menighedsråd. Vi hjælper jer med alle de formelle forhold omkring et samarbejde. I kan altid ringe, så hjælper vi jer med at afklare, hvor I er i processen.

Hvad får I hjælp til?

Vi hjælper jer med forløbet omkring samarbejdet:

• Afklare hvad I vil samarbejde om
  • Drøfte hvilke ting I skal være opmærksomme på i forhold til processen
  • Afklare hvordan økonomi og praktiske forhold skal aftales
  • Udarbejde en eventuel vedtægt vedr. samarbejdet
  • Mod betaling kan I få en udviklingskonsulent til at støtte jer gennem et procesforløb om samarbejde mellem sogne.