Tid og sted
2. november 2021 Kl. 18:00 - 21:30
”Samlingsstedet”Pris
Det koster 150 kr. at deltage i kurset.
Yderligere info
18.00-18.30: Spisning
18.30-21.30: Undervisning
Baggrund
Som bindeled mellem menighedsråd og personale er kontaktpersonen den daglige leder for kirkens og kirkegårdens personale. Det kan være en udfordrende rolle, idet man reelt skal varetage arbejdsgiverrollen. Med dette introduktionskursus bliver du klædt på til at varetage kontaktpersonens opgaver.
Formål
Kurset giver et overblik over de vigtigste emner/opgaver, som du beskæftiger dig med som kontaktperson.
Kurset vil være optakt til at etablere netværk for de kontaktpersoner, der måtte have interesse heri, og du vil høre om, hvordan Landsforeningen vil bidrage med ny viden om personaleforhold i folkekirken.
Målgruppe
Nyvalgte kontaktpersoner.
Indhold
Med udgangspunkt i hovedemnerne:
giver vi dig viden om en række væsentlige emner, som du har brug for, når du skal håndtere de daglige opgaver som kontaktperson.
Form
Oplæg fra underviser med mulighed for at stille spørgsmål undervejs.
Underviser på kurset er juridisk konsulent Mette Bjerring Misser.
Tilmelding
Else-Marie Høgstrup, E-mail: post@hoegstrup.com, 2084 2239
Tilmeldingsfrist 26. oktober.
Udbyder
Distriktsforeningen af Menighedsråd i Greve-Solrød, Køge, Lejre og Roskilde Provstier