Webinar - Hvorfor er folk medlem af folkekirken og hvad er deres forventninger til kirken?

25. oktober 2022 Kl. 16:30 - 17:30

Virtuelt

Det er gratis at deltage i webinaret.

Yderligere info

Hvad er folkekirkemedlemmernes forventninger til kirken, og hvilke opgaver, skal kirken prioritere? For menighedsråd er der vigtig viden at hente i ny befolkningsundersøgelse. På webinaret bliver du klogere på befolkningens forhold til folkekirken.

Undervisere er:  Jais Poulsen, Evaluerings- og udviklingskonsulent – FUV og Sekretariatschef Torben Vesterager Lauridsen – Landsforeningen af Menighedsråd

Sæt x i kalenderen:
Webinar nr. 2 – 17. november, kl. 16.30-17.30 - Hvordan bruger befolkningen kirken? Og til hvad?
Webinar nr. 3 – 6. december, kl. 16.30-17.30 - Hvordan taler befolkningen om tro? Tror de? Og på hvad?

Se højre kolonne.

Tilmeldingsfrist: En uge før kursets start

Deltagerantallet er min. 10, hvis lavere antal aflyses webinaret.

Link samt materiale til webinaret sendes tre dage før.

Udbyder
FUV (Folkekirkens Uddannelses- og Videnscenter) og Landsforeningen af Menighedsråd