2. FEBRUAR 2023

Opdateret håndbog for kontaktpersoner ude nu

Håndbogen 'Kontaktperson – Din bog' er netop blevet opdateret. Du kan downloade den eller bestille et fysisk eksemplar. Læs her, hvordan du gør.

Kontaktperson Klip

Har du modtaget håndbogen for kontaktpersoner med info om alt fra overenskomstforhandlinger til feriedage? Ellers kan du finde den her.

Af: Redaktionen

Som kontaktperson spiller du en vigtig rolle i menighedsrådets funktion som arbejdsgiver for medarbejdere i kirken og på kirkegården. Ansvarsområderne er mange, og det samme er regler og paragraffer, du skal finde rundt i.

Derfor har vi lavet en håndbog til dig, som netop er blevet opdateret, og som du kan finde online her: Kontaktperson - Din bog

Du kan også bestille den fysisk ved at sende en mail til kontor@menighedsraad.dk.
Bogen koster 79 kr., som dækker forsendelsesomkostningerne.

Et nyttigt redskab lige ved hånden
Bogen indeholder en introduktion til rollen som kontaktperson, beskrivelse af konkrete opgaver, en masse relevante informationer, gode råd og henvisninger til yderligere information.

Bogen er lavet som et nemt og overskueligt opslagsværk, du let kan tage med dig. Her er relevante oplysninger fra overenskomsterne samlet, så det er let at finde mange af de regler, der gælder for kirkens ansatte. Bogen giver også svar på konkrete spørgsmål og redskaber, du kan bruge i arbejdet som kontaktperson.

Derfor har vi i Landsforeningen en række steder, hvor du kan finde information og hjælp. Her på hjemmesiden finder du under 'Arbejdsgiver' en masse information, der er særligt relevant for dig i rollen som kontaktperson.

Du kan altid få hjælp hos os

Her du brug for yderligere hjælp, vejledning, uddannelse eller et godt råd, så husk, at vi sidder klar alle hverdage. Ring til vores rådgivning på telefon 8732 2133 eller skriv til raadgivning@menighedsraad.dk

#Kontaktperson #Håndbog for kontaktperson #Kontaktperson - din bog