27. JANUAR 2022

Mere hjælp direkte i indbakken

Få hjælp og gode råd fra Folkekirkens Arbejdsmiljørådgivning.

Nyhedsbrev 2501

Illustration: Colourbox

Af: Arbejdsgiver og Rådgivning, Red. Anja Christensen

Folkekirkens Arbejdsmiljørådgivning, eller FAR, som den kaldes, er nu blevet etableret som en permanent ordning. FAR arbejder med forebyggende indsatser og løsninger af konkrete problemstillinger med arbejdsmiljøet på folkekirkens arbejdspladser.

Det er gratis at ringe til FAR og få rådgivning. Men har I behov for bistand til at løse arbejdsmiljømæssige udfordringer, som kræver at konsulenterne fra FAR kommer ud til jer, skal der betales for ydelsen. Timeprisen er kr. 1090,-. FAR er momsfritaget. Mindre opgaver bliver faktureret på timebasis. Større opgaver gives der tilbud på.

Du kommer i kontakt med FAR ved at ringe på telefon 21 79 11 11

Få abonnement på nyheder fra Folkekirkens Arbejdsmiljøråd
Nyhedsbrevet udgives af Folkekirkens Arbejdsmiljøråd, og hvis du ikke allerede har tegnet abonnement på nyhedsbrevet kan du gøre det her på Kirketrivsel - abonnement nederst på siden. Det er gratis at abonnere på nyhedsbrevet.

#Folkekirkens Arbejdsmiljørådgivning

Læs også: