12. SEPTEMBER 2017

forhandling-1.jpg

Folkekirkens forhandlere mødes 12. september. Foto: Colourbox

Af: Alex Kjær

Folkekirkens forhandlere på henholdsvis arbejdsgiver- og arbejdstagersiden mødes 12. september til Forhandlernes Dag i DGI byen i København.

Her vil deltagerne blandt andet høre oplæg fra advokat Charlotte Flach fra Forhandling.net  om forhandling i praksis. Også advokat og cand.jur. Pernille Backhausen fra Sirius Advokater deltager med et oplæg om nyere ansættelsesretligpraksis.

System.InvalidOperationException: No macro found by alias gallery
   at Umbraco.Web.Macros.MacroRenderer.Render(String macroAlias, IPublishedContent content, IDictionary`2 macroParams) in D:\a\1\s\src\Umbraco.Web\Macros\MacroRenderer.cs:line 209
   at Umbraco.Web.UmbracoComponentRenderer.RenderMacro(IPublishedContent content, String alias, IDictionary`2 parameters) in D:\a\1\s\src\Umbraco.Web\UmbracoComponentRenderer.cs:line 131
   at Umbraco.Web.UmbracoComponentRenderer.RenderMacro(Int32 contentId, String alias, IDictionary`2 parameters) in D:\a\1\s\src\Umbraco.Web\UmbracoComponentRenderer.cs:line 102
   at ASP._Page_Views_Partials_grid_editors_Macro_cshtml.Execute() in C:\websites\menighedsraad_v8\Views\Partials\grid\editors\Macro.cshtml:line 15
   at System.Web.WebPages.WebPageBase.ExecutePageHierarchy()
   at System.Web.Mvc.WebViewPage.ExecutePageHierarchy()
   at System.Web.WebPages.WebPageBase.ExecutePageHierarchy(WebPageContext pageContext, TextWriter writer, WebPageRenderingBase startPage)
   at Umbraco.Web.Mvc.ProfilingView.Render(ViewContext viewContext, TextWriter writer) in D:\a\1\s\src\Umbraco.Web\Mvc\ProfilingView.cs:line 25
   at System.Web.Mvc.Html.PartialExtensions.Partial(HtmlHelper htmlHelper, String partialViewName, Object model, ViewDataDictionary viewData)
   at ASP._Page_Views_Partials_grid_editors_Base_cshtml.Execute() in C:\websites\menighedsraad_v8\Views\Partials\grid\editors\Base.cshtml:line 20

Billeder fra dagen  Fotos: Vivi Rolskov Jensen og Lisa Junge Jensen

Arrangørerne er Landsforeningen af Menighedsråd og DOKS (Dansk Organist og Kantor Samfund). Rådgivningschef fra Landsforeningen, Elisabeth Jensen, siger om arrangementet:

- Folkekirkens store mangfoldighed i geografi, fag og størrelse betyder, at vi ikke får naturlige lejligheder til at mødes og drøfte vores arbejde. Det vil vi med den her fælles temadag gøre noget ved.

Forhandlernes Dag er et arrangement for medarbejdere fra 3F, Kirkemusikerforeningen, Kordegneforeningen, Kirketjenerforeningen, FAKK, DOKS, Organistforeningen, kirkekultur.nu, Kirkeministeriet, Stifterne samt lokalt ansatte personalekonsulenter.