It-support

Flere og flere informationer til menighedsrådene tikker ind via e-mails eller på Den Digitale Arbejdsplads (kirkens intranet). Det er praktisk, men it kan som bekendt være en drillepind.

Landsforeningens it-support er der for at hjælpe vores medlemmer med at finde vej på Den Digitale Arbejdsplads. Det kan fx være med et nyt kodeord, kalenderdeling - eller noget helt tredje.

Find svar på Den Digitale Arbejdsplads
På siden IT-support på DAP er der svar på de oftest stillede spørgsmål. Her er der også en ordliste med forklaring på it-tekniske ord.

Ring eller skriv med dit spørgmål
Hvis du ikke finder det, du søger på DAP, kan du ringe til os på tlf. 8732 2133 eller skrive til os på support(at)menighedsraad(dot)dk.

TIP - nyt kodeord
Har du glemt dit kodeord, behøver du ikke nødvendigvis ringe til it-supporten. Du kan selv bestille et nyt fra forsiden, hvis din formand har indtastet din mailadresse under fanebladet "Brugeradministration" på DAP. Bestil et nyt kodeord fra forsiden ved at klikke på "Har du glemt dit kodeord eller vil du ændre det klik her".

Fjernsupport

Tjek min pc

Du kan hurtigt selv bestille et nyt kodeord fra forsiden, hvis din formand har indtastet din mailadresse under fanebladet "Brugeradministration" på DAP.

It-supporten