Kursus for nyvalgte kontaktpersoner

Kontaktpersonen spiller en central rolle i forhold til menighedsrådet som arbejdsgiver. Kontaktpersonen står for den daglige ledelse af medarbejderne på menighedsrådets vegne og har derfor brug for viden om løn- og ansættelsesvilkår for medarbejderne.

Formål
Kurset giver et overblik over de vigtigste emner/opgaver, som du beskæftiger dig med som kontaktperson.

Målgruppe
Nyvalgte kontaktpersoner.

Indhold
På kurset underviser en konsulent fra Landsforeningen, og man kommer omkring følgende emner:
• Rammerne for arbejdet som kontaktperson
• Kontaktpersonens vigtigste opgaver og kompetencer
• Hvad skal, kan og må I som arbejdsgivere?
• Årets gang på arbejdspladsen.

Form
Oplæg fra underviser med mulighed for at stille spørgsmål.

Tilmelding
Jan Christensen, jabi(at)mail123(dot)dk / 22 79 73 53
Tilmeldingsfrist 13. februar.

Udbyder
Menighedsrådsforeningen for Lolland-Falsters Stift

info

Tid og sted:
21. februar 2017
kl. 18.30 - 21.30

Pilgrimshuset
Klostergade 16-20
4930 Maribo

Pris:
Det er gratis at deltage på kurset.